hannapavasson

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

borta bra men hemma bäst:)

Av Hanna Pavasson - 20 april 2013 20:49


 

Hej hej:) sitter nu i soffan och kollar på criminal minds:) sjuktbra serie! idag kom jag hem ifrån Karlstad ) och även fast karlstad inte bjöd mig på någon sol igår så var det ganska roligt:) 

kom fram vid typ 15.10 och då så gick jag, Johanna, August och Fanny och fikade på ett cafe... typ någonting med en groda.... låg iallafall ovanpå Åhléns .. Efter det så åkte August hem med björn och jag, Johanna och Fanny gick till mitt i city:) 

 

Där väntade vi till 17 och då var det dags för min smink kurs:) Jag blev sminkad av en tjej som hade guldig ögonskugga, turkosblå eyeliner, mascara och lila läppstift... först blev jag lite avvaktande, men hon var jättebra och jag lärde mig lite allt möjligt:) Och hon plockade även mina ögonbryn och jag börja typ gråta! :/ men det blev jättebra:)

 

Efter det så åkte vi hem till Björn och Johanna och då lekte jag med August och käkade god pizza som Björn hade gjort:) efter det så läste jag för August när han skulle sova men det tog ett tag innan han somnade och jag fick gå upp flera gånger.... men sen så kollade jag, björn och Johanna å film... de tyckte att den var bra jag tyckte att den var sådär... kommer inte ihåg vad den heter...

 

Sen gick jag och la mig, sen vaknade jag vid 7 tiden och då kollade jag på tv lite och lekte med August och sen käkade vi frukost och sen körde björn mig hem och han och August åkte vidare till Brevik. När jag hade varit hemma ett tag så kom Samuel och hans kompis Martin och dom visade en video på när någon la en mentos i yoghurt och martin sa att den skulle skifta färg.. och så kollar jag och så kommer du upp ett ansikte som skriker, och jag blir så JÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!!!! men nu ska jag kolla på tv med mamma:) skriver sen!

 

                

 

Först så är det jag efter smink kursen:) och sen är det jag och Augist som har lekt lite med lego:) jag byggde trappan HEELT själv!:)(STOLT!!)

 


 
 
Ingen bild

Emma din besties

21 april 2013 12:26

det blev jättebra hanna :)
helt klart så är du klassen nya byggare . :D

Hanna Pavasson

21 april 2013 16:40

Tack Emma:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Pavasson - 20 augusti 2014 15:31

Hejsan!   Jaa ni läser rätt! det är dags för mig att flytta... inte hemifrån utan jag ska flytta min blogg till Nattstad!   "Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3725301482" ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 19:18

Hejsan!!   Just nu så står jag och bloggar samtidigt som jag steker lite kyckling!:) Är faktiskt ganska hungrig eftersom jag inte har ätit något sen klockan 12 typ.... Idag har jag i alla fall varit i Skövde och shoppat lite:) Underkläder, ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 10:07

Hallojsan! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt orkat eller haft tid för det:) i sommar har jag bara jobbat och sovit typ;-) men nu tänkte jag komma igång med bloggen igen nu när skolan snart börjar:) men jag skrive...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 22:21

Hejsan! Nu har jag precis kollat på hells kitchen:) och nu ska jag sova eftersom jag är ganska trött och jag ska jobba imorgon 12-22:) så godnatt och hoppas att ni får en bra natts sömn:) ...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 12:50

Hallojsan!   Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte orkat och inte haft så mycket tid. Men nu tänkte jag försöka blogga lite mer.    Just nu så sitter jag i soffan och är ganska trött, har jobbat i 6 dagar i rad och idag ...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards