hannapavasson

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Rubrik saknas

Av Hanna Pavasson - 15 januari 2014 20:41

#Dag 1.

 

Idag ska jag berätta lite om mig själv…

Vet inte vad jag ska skriva riktigt men jag kan ju börja med mitt namn.

Jag heter Hanna Emilia Pavasson Hatta och är 17 år, fyller 18 den 6 april:D

Jag bor i en liten stad som heter Mariestad, som de flesta av er vet.

Gillade inte staden när jag var typ 14, eftersom det kändes som att

den är alldeles för liten men nu när jag är äldre så gillar jag den:D

Fast det är ju så klart att jag gärna vill här ifrån ett tag…

 


Jag går andra året på Vadsbo gymnasiet, Vård och omsorg

Vilket jag tycker är väldigt intressant,

det är så skönt att få läsa det man vill och är intresserad av…

Även fast jag inte får läsa den inriktningen jag vill…..

Just nu så består mitt liv av skola, kompisar, läxor, träning och annat roligt.

Kollar på mycket tv serier och annat intressant, har ganska lätt att bli beroende av en bra

tv-serie, just nu så är jag beroende av Private practice:D 

 

Jag är ganska rädd för katter och mörkret,

som tur är så har Emma (som är en av mina bästa vänner)

en katt så att jag kan bli lite mindre rädd:D

Hennes katt är nog en av de snällaste katterna som finns fast jag tycker

ändå att han är lite obehaglig… Vet inte riktigt varför jag är rädd för katter,

antagligen så har det hänt något i min barndom som gör så att jag är rädd…

Likadant är det med min rädsla för mörker…

 

Vet inte vad jag ska skriva mer,

men om det är något ni undrar över så kan ni ju

alltid skicka iväg en fråga eller en kommentar!   

 

Hoppas ni har haft en bra onsdag!

/Hanna

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Pavasson - 20 augusti 2014 15:31

Hejsan!   Jaa ni läser rätt! det är dags för mig att flytta... inte hemifrån utan jag ska flytta min blogg till Nattstad!   "Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3725301482" ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 19:18

Hejsan!!   Just nu så står jag och bloggar samtidigt som jag steker lite kyckling!:) Är faktiskt ganska hungrig eftersom jag inte har ätit något sen klockan 12 typ.... Idag har jag i alla fall varit i Skövde och shoppat lite:) Underkläder, ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 10:07

Hallojsan! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt orkat eller haft tid för det:) i sommar har jag bara jobbat och sovit typ;-) men nu tänkte jag komma igång med bloggen igen nu när skolan snart börjar:) men jag skrive...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 22:21

Hejsan! Nu har jag precis kollat på hells kitchen:) och nu ska jag sova eftersom jag är ganska trött och jag ska jobba imorgon 12-22:) så godnatt och hoppas att ni får en bra natts sömn:) ...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 12:50

Hallojsan!   Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte orkat och inte haft så mycket tid. Men nu tänkte jag försöka blogga lite mer.    Just nu så sitter jag i soffan och är ganska trött, har jobbat i 6 dagar i rad och idag ...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards