hannapavasson

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Regn :)

Av Hanna Pavasson - 23 juni 2013 12:23


Hej hej :)

 

idag är det söndag och jag har inget att göra.... just nu så regnar det, älskar när det regnar för då så slipper man må dåligt över att man vill sitta inne och kolla på film och ta det lugnt :) Fast det är ju inte kul om det kommer regna fler dagar i rad... då blir det ju skittråkigt...

 

men vet inte riktigt vad jag ska blogga om eftersom jag inte gör så mycket... imorgon så ska jag iallafall åka och köpa glass och göra milkshakes:D och jag ska även börja #springa! så jag hoppas att det kan vara lite uppehåll imorgon:) oj nu har det nog slutat #regna... 

 

men nu ska jag kolla på irene huss:) skriver senare! #Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Pavasson - 20 augusti 2014 15:31

Hejsan!   Jaa ni läser rätt! det är dags för mig att flytta... inte hemifrån utan jag ska flytta min blogg till Nattstad!   "Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3725301482" ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 19:18

Hejsan!!   Just nu så står jag och bloggar samtidigt som jag steker lite kyckling!:) Är faktiskt ganska hungrig eftersom jag inte har ätit något sen klockan 12 typ.... Idag har jag i alla fall varit i Skövde och shoppat lite:) Underkläder, ...

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2014 10:07

Hallojsan! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt orkat eller haft tid för det:) i sommar har jag bara jobbat och sovit typ;-) men nu tänkte jag komma igång med bloggen igen nu när skolan snart börjar:) men jag skrive...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 22:21

Hejsan! Nu har jag precis kollat på hells kitchen:) och nu ska jag sova eftersom jag är ganska trött och jag ska jobba imorgon 12-22:) så godnatt och hoppas att ni får en bra natts sömn:) ...

Av Hanna Pavasson - 21 juli 2014 12:50

Hallojsan!   Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte orkat och inte haft så mycket tid. Men nu tänkte jag försöka blogga lite mer.    Just nu så sitter jag i soffan och är ganska trött, har jobbat i 6 dagar i rad och idag ...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards